Till senaste kommentaren

Varför fungerar inte mitt nya autogiro?

Tidigare har det gjorts via löneavdrag men jag har anmält autogiro vid två tillfällen.
På min bank står det borttaget.
Har inte mitt autogiro blivit registrerat?
Vad gör jag nu?

Anna-Greta

Kommentarer

  • Hej Anna-Greta!
    Detta är ett forum för frågor av generell karaktär.
    Vi kan inte se eller hantera frågor som gäller ditt medlemskap eller dina avgifter i detta forum.
    För att få hjälp med ditt ärende behöver du kontakta oss genom att ställa din fråga i vårt kontaktformulär i inloggat läge.
    Vill du ha personlig service eller saknar BankId är du självklart välkommen att ringa oss på telefon 077- 515 05 00.

    Om du är en av de som drabbades av det tekniska felet vi hade för de som ansökte om autogiro i oktober ska du ha fått information om att du kommer få en faktura och behöver ansöka om autogiro på nytt.
    Observera att det i mailet står att du kommer få en faktura i brevlådan men om du är ansluten till Kivra, den digitala brevlådan, kommer fakturan där.
    Eventuella påminnelsefakturor skickar vi dock alltid med vanlig papperspost.
    De heter "påminnelsefaktura" för att kunna skiljas från ordinarie faktura men vi tar inte ut någon påminnelse-eller fakturaavgift.

    Vänliga hälsningar

    Madelen

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.