Till senaste kommentaren

Kommer mitt löneavdrag sluta fungera, jag har inte fått någon info?

Hej, Jag betalar min medlemsavgift via löneavdrag. Nu har jag hört att det kommer upphöra, stämmer det?

/ Pia
Pia

Kommentarer

  • Hej Pia,

    Tack för din fråga.
    Detta gäller enbart de medlemmar vars arbetsgivare har Nordea som bank, löneavdraget styrs inte av vilken bank du har. Om du är en av dom som berörs, kommer du få information både på brev och e-post i oktober-november.
    Det kan alltid vara klokt att ändra betalsätt till Autogiro, vilket du kan göra direkt hos din egen bank.

    För att få hjälp kontakta oss genom att ställa din fråga i vårt kontaktformulär i inloggat läge.
    Vill du ha personlig service eller saknar BankId är du självklart välkommen att ringa oss på telefon 077- 515 05 00.

    Vänliga hälsningar

    Hoppas svaret var till hjälp.

    Hälsningar

    Miriam
  • Hej,
    Ok tack för svar. Hur vet jag vilken bank min arbetsgivare har?

    / Pia
    Pia
  • Hej Pia,

    För att få veta vilken bank din arbetsgivare har behöver du kontakta ditt lönekontor. Som sagt detta handlar bara om de arbetsgivare som har Nordea som bank.

    Hälsningar
    Miriam

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.